jueves, 6 de septiembre de 2007

COSTA MARESME


El passat dimarts 4 de setembre, vaig tenir la sort de ser convidat a la presentació de la marca "Barcelona Costa Maresme". En un marc incomparable com el Castell Jalpí d'Arenys es va celebrar una acte acadèmic per presentar la nova marca i la Fundació que treballarà perque sigui tot un èxit que es presidida per l'excalde de Santa Susanna, Sr. Joan Campolier.

Crec que és de justícia reconèixer el paper dels promotors d'aquesta Fundació Privada demostrant-se una vegada la força i l'empenta del sector privat.

Els oradors varen lloar les maravelles de la nostra Comarca, cosa amb la que estic absolutament d'acord, la potencialitat d'atreure visitants i de convertir-se en un referent d'un turisme de qualitat i de les accions que es pensaven fer per assolir aquest objectiu, entre d'altres potenciar el turisme familiar i d'aventura, aprofitar la proximitat a Barcelona i la gastronomia maresmenca.

Sincerament em va semblar una iniciativa atractiva per la qual cosa s'ha de felicitar als seus promotors.

Malgrat tot, i com que totes les coses en aquesta vida tenen dues cares, em va entristir el paper insignificant que Mataró té en aquesta iniciativa que a mí em va sembla molt pobre, però això serà tema per un altre post. Ara crec que el que toca és felicitar i desitjar el millor a aquelles persones encarregades de tirar-la endavant.

No hay comentarios: