martes, 8 de abril de 2008

INTENSITIES a Can Palauet


INTENSITIES. Inconformisme, incorrecció i rebel·lió entre art i escena musical.


Aquest és el títol de l'exposició que es va inaugurar el divendres 4/4 a Can Palauet, sincerament, a mí totes aquestes coses o m'agraden o no m'agraden. O m'interessen o no. No tinc criteri suficient com per opinar amb un mínim de rigor sobre aquests tipus d'art.


Si que em sembla però interessant la relació entre art i música. És un punt de vista que trobo que pot donar joc.


Sobre el que sí puc opinar i de fet ho faig és sobre que no hi hagués cap autoritat mataronina a l'inauguració. El Regidor de Cultura estava excusat i segur que tenia uns mutius prou justificats, però que no hi hagués ningú més que aquest humil regidor de l'oposició que els escriu aquestes ratlles no em sembla de rebut. No voldria entrar en el que cobrem cadascú de l'erari públic, però si que vull denunciar que si l'exposició no mereixia la pena com per estar a la seva inauguració tampoc ho valia per enviar les corresponents invitacions a la correspontent despesa econòmica que paguem tots els mataronins.

No hay comentarios: