martes, 27 de noviembre de 2007

PREMIS BUTACA


Ahir a la nit, vaig assistir a l'entrega dels Premis Butaca a les arts escèniques catalanes. Cal dir que és la primera vegada que he tingut l'oportunitat d'assistir a un acte d'aquest tipus i sincerament em va agradar. Malgrat el cansanci que arrosegava per un vitge llàmpec de cap de setmana, em va agradar força el muntatge i cal felicitar a qui el va realitzar i a qui des de l'Ajuntament de Mataró, no tot han de ser crítiques, ho va portar a la nostra ciutat.

La veritat és que em sonaven moltes cares, ara posar-hi nom vaig ser capaç de fer-ho a ben poques. Que voleu que us digui el meu fort no és el cinema ni el teatre autòctons.

Del contingut en sí, em quedo amb la poca gràcia de la presentació, va tirar dels tòpics de sempre i nomès van tenir valor de posar nom a les seves crítiques a els de sempre, en Losantos, la Presidenta dels madrilenys, a en Boadella, quan podrien apendre d'ell¡, i en Dani Sirera. La resta mencions més o menys encertades als temes d'actualitat a casa nostra però pocs collo... per a posar-hi noms, no sigui que els retirin la mamella de la subvenció. Insoportables també em van resultar les rialles del actor-activista-revolucionari Joel Joan que nomès semblava que voler fer-se notar.

Menció a part em van semblar dos intervencions, les de Carles Flavià a qui li va sobrar tot el que li va faltar als presentadors i va fer una àcida crítica als allà presents i l'actuació de Dani Nel.lo i de la Companyia de Dansa Trànsit amb residència a Mataró.

En fí una experiència agradable.

No hay comentarios: