viernes, 5 de octubre de 2007

MIREU EN QUE S'ELS GASTEN¡¡¡

Fa un parell de dies vaig escoltar a la ràdio la notícia de les subvencions que havia atorgat la Generalitat a algunes entitats i associacions, cosa que em semblà normal ja que sense aquestes subvencions és impossible que hi hagi un teixit associatiu potent, altre cosa és que també penso que són una menjadora pels companys d'ideologia i que també moltes juguen el paper de crossa dels partits polítics, però això ja és una altra qüestió. Com us deia parlaven d'aquests ajuts i de les entitats que els rebien, quan em va cridar l'atenció un d'ells: " La Bressola 3 milions d'euros", inmediatament vaig pensar que es tracatava de la construcció d'una nova Escola-Bressol a alguna localitat catalana; ilús de mí, cercant informació sobre el tema ja que una de les meves obligacions com a Regidor del PP a Mataró són els temes educatius vaig trobar que es tractava de finançar una escola Bressol a França, a allò que els sobiranistes denominen Catalunya Nord.

Us puc prometre que he hagut de mirar el butlletí de la Gene perqué directament no m'ho creia.

A Catalunya a dia d'avui hi ha nens escolaritzats a més de 800 barracons, a Mataró en tenim 1 a la zona de Figuera Major, a la nostra ciutat s'han quedat prop de 400 famílies sense que llurs fills/es puguin accedir a una escola-bressol municipal, 1 de cada 4 famílies mataronines no pot accedir al col.legi que vol pels seus fills, i el nostre Ajuntament està finançant mitjançant crèdits la construcció de noves escoles, cosa que hauria de fer la Generalitat. I es permeten el luxe de construir una guarderia a França. Això segurament també és culpa del PP i de "Madrit" a mí sincerament em sembla una presa de pèl per dir-ho suaument.