domingo, 30 de septiembre de 2007

YO, AHORA, SI SOY MONÁRQUICO.



No entenc massa bé que està passant, o sí, i per qué no dir-ho hi ha qui s'ha dedicat a cantar les glòries de la II República fins al punt d'afirmar que, per mí falsament, el periode democràtic actual beu en ella. D'aquí la profussió de banderes republicanes i el socavament del paper de la Monarquia.
El tema de la crema d'imatges dels Reis d'Espanya em sembla d'una profunda gravetat, no pel fet en sí, que també, si no per la imatge que donen aquells que ho fan. Sincerament a mí en recorden molt els fanàtics de països del tercer món, mancats de cultura democràtica i sobrats d'intolerància, despotisme i fanatisme. Sincerament em fan pena.


Jo no he estat mai monàrquic convençut, ara bé com a molts em podria definir com "Juan Carlista", crec, i així ho afirmo, que Don Juan Carlos ha estat una persona importantíssima en el restabliment de la llibertat i la democràcia a España, no cal recordar quin va estar el seu paper al 23-F de 1981. I com sempre ha estat del costat dels demòcrates.


Recomano una reflexió de quina hauria estat la història dels últims 30 anys a España sense la seva aposta ferma i decidida per la democràcia; molt probablement aquests que cremen la seva foto i els que es solidaritzen amb ell, per cert estaria bé que repassessin les hemeroteques quan a una manifestació a Salamanca pel tema dels Papers un eixelebrat portava una pancarta, condemnable de totes totes contra en Carod Rovira.





De veritat aconseguiran que en faci monàrquic.

2 comentarios:

Otger Cataló dijo...

Doncs des de la COPE, el sr. Losantos demana el seu cap i Herrero ara eurodiputat del seu partit va explicar en el llibre que va escriure sobre la vida del expresident Suárez que es va estar a punt de demanar l'abdicació del rei per escàndols econòmics.

Senyor no estarà d'acord amb mi que el rei ha deixat d'assumir obligacions que li pertoquen de cap d'estat?, li prometo que caçar osos mentres es crema Canaries o anar a Mallorca a veure la seva fulana no entren en les seves funcions.

José Manuel dijo...

No tinc el gust de coneixe't però et dono les gràcies per intervenir. Veuràs jo fa molt de temps que no escolto massa la Cope, com a la majoria vaig fent zaping als matins quan vaig cap a la feina. Del que hagin dit el Federico i el Luís Herrero no puc opinar ja que no tinc elements de judici, el que afirmes sobre el rei en tot cas ho sabràs tú i qui ho hagi afirmat, encara que és cert el tema de l'os, però que vols que et digui, la resta d'afirmacions es podrien fer de molts personatges públics. Jo l'únic que dic és que el Rei té un curriculum absolutament democràtic i que no es mereix la campanya que s'està duent en contra seva i l'excusa de la Cope és impresentable.